Dujų įrangos gamintojai Rusijos rinkoje: GasSuf parodos analizė

Artimiausiu laiku degalai brangs: kaip pasiruošti ir kodėl verta rinktis SND
2025 spalio 14

Europos automobilių dujų įrangos (LPG/CNG) gamintojų veikla Rusijos rinkoje išlieka tema, kelianti diskusijų, ypač po 2022 m. pasikeitus geopolitinėms realijoms. AutoEkologija.lt atliko analizę, remdamasi viešai prieinama informacija apie GasSuf 2024 parodos rezultatus ir išankstinius GasSuf 2025 dalyvių sąrašus.


GasSuf 2024: oficialūs duomenys apie parodos dalyvius

Tarptautinė paroda GasSuf, vykstanti Maskvos „Crocus Expo“ centre, yra vienas pagrindinių renginių, pristatančių automobilių dujų įrangą, dujų balionų komponentus ir technologines naujoves šioje srityje.

Oficialiame GasSuf 2024 organizatorių post-release dokumente tarp automobilių dujų įrangos gamintojų nurodyta:

„Landi Renzo Rus“

Taip pat tarp forumo „Transportas ant dujų“ pranešėjų buvo įtrauktas:

Dario Pelazzo, „Landi Renzo Rus“ generalinis direktorius.

Tai rodo, kad įmonės vardas Rusijos rinkoje buvo pristatomas tiek ekspozicijoje, tiek profesinėse diskusijose, susijusiose su dujomis varomo transporto technologijomis.


GasSuf 2025: išankstiniai katalogai atkartoja 2024 m. struktūrą

Nors GasSuf 2025 paroda dar nėra prasidėjusi arba dar paskelbta ne visa medžiaga, keli nepriklausomi parodų katalogai ir renginių platformos jau skelbia išankstinius dalyvių sąrašus.

Šaltiniuose, tokiuose kaip:

  • Xpo.su
  • Expo-Book
  • Crocus Expo katalogai
  • MosExpo sąrašai

nurodoma:

„Landi Renzo Rus — stendas C201“

Tokie išankstiniai sąrašai yra įprasta parodų praktika. Jie paprastai rodo, kad įmonė planavo dalyvauti ekspozicijoje, nebent vėliau oficialiai atsiimtų registraciją.


Rinkos kontekstas ir platesnė perspektyva

Po 2022 metų dauguma Europos transporto komponentų gamintojų nutraukė veiklą Rusijos rinkoje. Tai paveikė ir automobilių dujų įrangos sektorių:

  • sumažėjo europinės įrangos tiekimas,
  • sustojo sertifikavimo ir mokymų programos,
  • pasikeitė pirkėjų ir tiekėjų prioritetai.

Tuo pačiu metu Rusija aktyviai remia dujomis varomo transporto plėtrą ir importo pakeitimą. Tai sudaro prielaidas, kad rinkoje išlieka vietos gamintojams, kurie pasirenka tęsti veiklą per vietinius juridinius asmenis.

Dėl to europinių prekės ženklų dalyvavimas Rusijos renginiuose įgauna papildomo viešo susidomėjimo ir diskusijų.


Ką galima pasakyti remiantis viešai prieinamais šaltiniais?

2024 metais:

  • „Landi Renzo Rus“ figūravo oficialiuose GasSuf dokumentuose kaip automobilių dujų įrangos gamintojas.
  • Įmonės vadovas buvo tarp forumo pranešėjų.
  • Tai rodo aktyvų įsitraukimą į Rusijos parodų ir profesines veiklas.

2025 metais:

  • Keli nepriklausomi katalogai nurodo registruotą stendą.
  • Oficialus organizatorių sąrašas ir nuotraukos dar nepaskelbti (įprasta prieš parodą arba jai tebevykstant).
  • Informacija sutampa su 2024 m. tendencija, todėl laikoma tikėtina.

Išvada

Remiantis oficialiais GasSuf 2024 rezultatais ir preliminariais GasSuf 2025 dalyvių katalogais, matyti, kad kai kurie Europos kilmės automobilių dujų įrangos prekės ženklai, veikiantys per savo Rusijos juridinius subjektus, išlaiko aktyvų dalyvavimą šioje rinkoje.

Tai atveria platesnę diskusiją apie:

  • verslo atsakomybę geopolitinių pokyčių kontekste,
  • automobilių dujų įrangos sektoriaus veikimo principus,
  • tiekimo grandinės valdymą,
  • rinkos pokyčius ir vartotojų pasitikėjimą.

AutoEkologija.lt ir toliau stebės situaciją bei informuos skaitytojus, kai bus paskelbti oficialūs GasSuf 2025 rezultatai ir foto medžiaga.