Galima skirti V sistemų tipus:
I tipas
Pirmojo tipo SND įranga – tai įranga, tiekianti dujas į variklį maišytuvo pagalba. Dujų kiekio dozavimas vyksta mechaniškai, priklauso tik nuo oro įsiurbimo į variklį proceso. Dozavimo korekcija gali būti atliekama rankinio dujų padavimo reguliavimo varžtu.
II tipas
Antrojo tipo SND įranga – tai įranga tiekianti dujas į variklį maišytuvo pagalba. Dujų kiekio dozavimas vyksta elektrinio žingsninio variklio (dozatoriaus), kurį valdo elektroninis valdymo blokas, pagalba.
III tipas
Trečiojo tipo SND įranga – tai įranga, tiekianti dujas į variklį įpurškimo įtaisu/sais, veikianti lygiagrečiai benzino sistemai.
IV tipas
Ketvirtrojo tipo SND įranga gali būti montuojama į transporto priemones kurių maitinimo sistema daugiataškis įpurškimas ir kuriose benzino įpurškimo dozavimas vyksta nuosekliai, kiekvienam cilindrui individualiai
V tipas
Penktojo tipo SND įranga – tai dujų įpurškimo sistema paduodanti skystas dujas ( dujų siurblio pagalba ) į įsiurbimo kolektorių šalia benzino purkštukų, veikianti nuosekliai su benzino sistema.
I ir II tipo dujų sistemos atitinka EURO – 1 toksiškumo normas galiojusias iki 1996 metų. Jos tik atskirais atvejais atitinka EURO – 2 normas.
III , IV ir V tipo dujų sistemos atitinka šiuolaikines toksiškumo normas, nenuliesina mišinio dėl ko neperkaista išmetimo vožtuvai, nelieka dujų pliūpsnio dėl ko negadinam oro kiekio matavimo aparatūra, filtrai, korpusai, žarnos. Automobilyje gali veikti OBD diagnozavimo sistema.