Visų gaminamų transporto priemonių kuro talpos ir tiekimo sistemos turi atitikti aukštus kokybės ir saugumo reikalavimus.
Automobilių dujų įrangos sistema turi ypatingai aukštus kokybės ir saugumo reikalavimus. Dujų bakas yra saugesnis nei benzino, kuris pakankamai gerai atlaiko smūgius avarijų metu. Taip pat jame yra įmontuotas elektro magnetas atjungiantis dujų padavimą iš bako. Gaisro atveju suveikus apsauginiam vožtuvui dujos išeina į lauką per specialias vėdinimosi žarnas, taip apsaugo balioną nuo galimo sprogimo. Dujinio kuro vamzdeliai yra gaminami iš vario bei aptraukiami plastiku, kuris saugo nuo trinties ir korozijos.
Sumontuota dujų įranga į automobilį yra valdoma elektroniniu procesoriumi, kuris įvykus bet kokiam dujų nutekėjimui ar slėgio kritimui sistemą automatiškai atjungia ir skleidžia įspėjamą signalą.
Transporto priemonėms varomomis suskystintomis naftos dujomis reikia tokio pat kasdieninio aptarnavimo kaip benzininėms ar dyzelinėms transporto priemonėms. Visos automobilių dujinės sistemos turi filtrus, kurie yra dviejų tipų: skystos ir išgarintos fazės filtrai. Skystos fazės filtrus turi visos dujinės sistemos nuo I kartos iki IV kartos, juos privaloma keisti kas 25000 km arba kas dvejus metus. Išgarintos fazės filtrai yra keičiami pravažiavus 12500 km arba kas metus, kuris pirmesnis. Pastarieji filtrai būna tik III ir IV kartos įrangose.
Dujinės įrangos gamintojai rekomenduoja bent kartą į metus trasporto priemonėms, kuriose sumontuota dujų įranga, atlikti dujų sistemos patikrinimą. Tai galit padaryti bet kuriame automobilių dujinės įrangos servise, kuris dirba pagal Valstybinės Kelių Transporto Inspekcijos patvirtintus standartus.