Yra labai daug skirtumų tarp dujų ir kitų kurų. Tai ir cheminė sudėtis, ir išmetamųjų dujų kiekis, ir kaina, ir istorija… O svarbiausias ir labiausiai akivaizdus skirtumas yra tas, kad dujos vienu metu gali būti dviejų būsenų – skystoje ir garų būsenose. Taip yra dėl slėgio atsiradimo balione. Jis atsiranda taip: pildant balioną dujomis, pirmos jų porcijos greitai išgaruoja ir savo garais užpildo visą balioną. Baliono pildymo metu kyla slėgis ir dujų garai pavirsta skysčiu. Mažinant slėgį dujos pradeda garuoti, taip vėl pereidamos iš vienos (skystos) būsenos į kitą (dujų). Dujos garuoja iki tol, kol nepasiekia prisisotinimo lygio. Tokios propano-butano savybės leidžia dujas laikyti ir dideliais (esant dideliam slėgiui), ir mažais kiekiais. Siekiant tinkamo sudujinimo esant žemesnei oro temperatūrai, suskystintame propano-butano dujų mišinyje vyrauja propanas. Dujų pildymo stotys aprūpinamos dviejų rūšių suskystintomis dujomis, taip pat kaip dyzelinis kuras: vasarinės ir žieminės dujos. Propano kiekis vasariniame dujų mišinyje yra maždaug 50-55%, o žieminiame daug didesnis – maždaug 90-95%. Tai Europos standartai.
Vasarinėse dujose propano kiekis yra nuo 45 iki 55%, žieminiame dujų mišinyje – 85-95%. Didelis propano-butano mišinio, kaip automobilinio kuro, privalumas yra tas, kad yra labai daug dujų pildymo stočių. Žinoma, propano automobilis sunaudoja mažiau ir važiuoti galima toliau, bet to, propanas taupesnis nei gamtinės dujos. Dar vienas propano-butano privalumas, lyginant su metanu, yra maža dujų įrangos automobiliui kaina.